Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


sobota, 15 października 2011

Paverpol - Koncert...

jesienny na dwa świerszcze...
Zauważyliście jak pięknie natura nas obdarza jesienią? Oby liście zdążyły się wybarwić zanim spadną... bo nadal wiele drzew w zielonej szacie... a mróz zaczyna zaglądać. Szkoda byłoby, gdyby opadły zanim zrobią się wielobarwne... bardzo lubię polską złotą jesień, iść na spacer, a pod nogami kolorowy kobierzec liści i ten szum pod nogami...( kiedyś w parkach leżały liście, teraz alejki są pilnie sprzątane), ale u mnie liście leżą, bo aby nie leżały musiałabym sama je sprzątnąć... za bardzo lubię to co opisałam wyżej, więc... Rozmarzyłam się coś mi się zdaje!!!!
A oto facet, gra wśród liści jesienny koncert, w promieniach jesiennego słońca...

Manekin też jesienny, w kolorach jesiennych czerwieni

7 komentarzy:

  1. Koncerty, koncert, koncert, jesienny na dwa świerszcze, tak kiedyś śpiewała Kasia Skrzynecka i jakoś skojarzyła mi się ta piosenka z twoją pracą

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne te Twoje dzieła są. Dla mnie zupełnie niewyobrażalne. Tyle razy je u Ciebie oglądałam i dalej mi się wydaje, że one nie są możliwe do zrobienia... Chciałabym coś takiego kiedyś zobaczyć w realu.... Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z zapałem wielkim Twój muzyk jesiennie koncertuje, ale w takiej scenerii, to muzyka musi być porywająca...
    Manekin piękny, taki wyrazisty w tej czerwieni.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Już słyszę ten jesienny koncert, a manekin jakby zasłuchany - piękne obrazki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamon, i mnie się właśnie z tą piosenką skojarzył ten muzyk
    Joanno, do zrobienia, jak najbardziej zapraszam na warsztaty
    Mazmiko, dziękuję
    Sylwko, to jesień jest piękna w swoich kolorach...

    OdpowiedzUsuń
  6. KONCERT, koncert, koncert....pięknie u Ciebie Beatko i niezwykle, jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Asiu, dziękuję... mam nadzieję, że kolejna mała postać będzie Tobie się podobała

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)