Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


niedziela, 2 października 2011

Paverpol - " Idę w plener... malować?"

Może i malować, ale na pewno jest to bardzo wysoki artysta... Ciekawe czy znajdzie coś, co tak go zachwyci, że się zatrzyma i zacznie szkicować? Jak myślicie?
Mam nadzieję, że na zdjęciach choć w jakimś stopniu widać metaliczność tej postaci?
Na pierwszym zdjęciu widać chyba to najlepiej!
Pozostałe pokazują jak wygląda z różnych stron.


9 komentarzy:

  1. Jejku! Jesteś niemożliwa! Kocham Twoje figurki! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. a Ty wogóle sypiasz?? zadziwiające te prace.

    OdpowiedzUsuń
  3. W moim przyszłym ogrodzie działałby na mnie jak chodzące natchnienie.Buziole-aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Figurka super :) Nareszcie twarz!!! Ale mnie nurtuje jedno... Beatko, gdzxie Ty sie zaopatrujesz w sweterki dla tych facetów? Szyjesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę sobie odpuścić zajrzenia do Ciebie i popodziwiania talentu :)
    Wspaniała figura!

    OdpowiedzUsuń
  6. Normalnie jak żywy - metaliczność widać i pięknie się prezentuje ze wszystkich stron.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cuuudne te Twoje figurki. Jak zwykle zapierają dech..

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś niesamowita!!! ja nie nadążam za komentowaniem tych niesamowitych rzeźb!!

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)