Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


czwartek, 1 marca 2012

Przeczytajcie koniecznie!!!!!

Może znajdzie się ktoś, kto może pomóc!!!!

Przeczytałam bo ten link podała Andape, pisze, że jest wstrząśnięta tym co przeczytała!!! Ja nie jestem!!! Bo kiedyś sama podobne rzeczy przeżywałam ... i nikt z rządzących nie chciał pomóc!!! Byłam z tym sama... dlatego podaję ten link ... może ktoś ma pracę dla tej matki!!!



http://www.wykop.pl/ramka/1059577/panie-prezydencie-panie-premierze-jak-zyc-list-otwarty-z-wolaniem-pomoc/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)