Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


niedziela, 25 października 2015

Danusia

się chwali... to ja też się będę chwalić a co...
Tym bardziej, że mam czym... no i kogo...
Oczywiście będę chwaliła się blaszkami od Danusi . Jak wiadomo blaszki robi ślicznościowe... i mi się dostało kilka. Pisałam już o tym... dostałam sporo blach gdy byłam z wizytą domową u w/w.
Ale dostało mi się jeszcze jedną powizytowo... i okazało się, że mojemu M ta podoba się najbardziej...

Nie powiem jest super ... ale mnie się podobają wszystki jakie mam 
i te których nie mam też ;)
Gosiu z Mamelkowa ... jednak mam kuchnię w kolorze mięty :)


Tę z kluczami miałam już wcześniej ale zapomniałam pokazać... 
Jak widać gospocha ma teraz klucze pod opieką :)

\\
Na koniec pochwalę się wypiekami tym razem moimi... 
Może nie wyglądają, ale smakują wyśmienicie
w środeczku są domowe powidła śliwkowe... pycha.
Jakby co to zapraszam :)


10 komentarzy:

  1. Ale pycha. Skąd miałaś sliweczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam od sąsiada tak słodkie, że powidła kompletnie bez cukru - PYCHA

      Usuń
  2. Chętnie bym schrupała, nawet ze dwie sztuki:-)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mięta ma w sobie to coś, że wcale się nie dziwię:))
    Blaszki cudne a rogale do schrupania i to w trybie natychmiastowym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ma ... i powiem, że ściany w tym kolorze są super :)

      Usuń
  4. Blachy super, a rogaliki pysznie wyglądają :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusi blaszki są super....Ale narobiłaś mi 'smaka'....Pa....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narobiłam ... były pyszne. Chociaż ja te klocki raczej rewelacyjna nie jestem :)
      A blaszki potwierdzam :)

      Usuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)