Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


poniedziałek, 26 października 2015

Wciągnęły mnie

baletnice ;)
No nie dosłownie.., ale sprawdziłam jeszcze jak wyglądają w innych zestawieniach kolorystycznych.
Podoba mi się każde wydanie.
Sprawdziłam pomysł aby dodać im skrzydełka i zrobić anioły ... ale ten pomysł mnie nie zachwycił. Jakoś te skrzydełka zlewają się z całością i nie pasują. Może jakby te panienki ubrać bardziej przy ciele...
Myślę, że jeszcze sprawdzę pomysł z facetem, aby wykonać parę tańczącą ... ale może później.

Mam takie oto... 




22 komentarze:

  1. Oooo! Jakie fajne! A jakby skrzydełka były w kolorze kontrastującym z suknią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wtedy byłoby ok... sprawdzę :)

      Usuń
    2. Pamietam, że jako małe dziecko miałam takiego anioła na choinkę... Główka ze skrzydełkami była płaska, wycięta z papieru a suknia obfita z bibuły... ech kiedy to było... daaawnooo... ;)))

      Usuń
    3. Sprawdzę ten pomysł na pewno ... laeczkę zrobię taką jak tutaj, o reszcie jeszcze pomyślę :)

      Usuń
  2. Bardzo fajny pomysł z baletnicami. Sądzę że i aniołki będą świetne, tylko trzeba trochę pokombinować. Ja bym zrobiła skrzydła z gazy i obsypała je brokatem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brokat to nie moja bajka ... ale może byłoby fajnie :)

      Usuń
  3. A ja się cieszę, że Beatka coś wymysli i potem biedna, nie ma wyjścia i dzieli się z Danusią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w czwartek dostaniesz swoją... do dalszych badań :)

      Usuń
  4. Bardzo zwiewne są Twoje baletnice, niczego nie dodawaj, aniołki lepiej zrób nowe!

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne te baletnice, moja babcia takie robiła na choinkę ,jeszcze miały włosy z waty lub włóczki,zawsze czekalam na ubieranie choinki i mozliwośc pobawienia się nimi.Myślę że zrobię kilka dla mojej wnuczki.Pozatym pieknie witam bo mnie tu nigdy nie było

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie... mam nadzieję, że będziesz bywać.
      A wiesz, że choinka ubrana w takie baletnice byłaby genialna :)

      Usuń
  6. Baletnice jak mgiełki....Pa....

    OdpowiedzUsuń
  7. ach zapomnialam dodać ze babcine miały krótkie mocno marszczone spódniczki a stópki obklejone kolorowa bibulką jako pantofelki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł ... jeżeli dziś też noc bezsenna będzie to wykonam takie :)

      Usuń
  8. Prawdziwie kruche i delikatne, sam czar i powab.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. CUdne są:) Takie lekkie...., prawdziwe baletnice...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo właśnie uczyniłam jedną wiszącą, też ślicznie wygląda bo każdy ruch powietrza powoduje jej wirowanie :)
      Ta jest w krótszej sukience i ma buciki :)

      Usuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)