Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


wtorek, 27 października 2015

Dotarło

do Oli to mogę pokazać.
Ale zacznę od początku...
Ola kiedyś pokazała sówkę na bazie szyldu ... zauroczyła mnie niesamowicie  - sowa,nie Ola... chociaż może właśnie Ola, bo to jej ręce wyczarowują zamkowe cuda. Mam zresztą już Oli ważkę. Dla mnie jest absolutną mistrzynią biżuterii zamkowej. A ja jestem fanką Oli i uwielbiam tę biżuterię.
No więc jak piszę zobaczyłam i oniemiałam. Oczywiście zaraz zapytałam o nią ... ale niestety już poleciała. Ola obiecała mi jednak, że wyczaruje mi coś innego na bazie szyldu - i wyczarowała.

Przepiękną sowę :)
Zdjęcie pożyczyłam z bloga Oli :)


W ramach wymianki Ola poprosiła o 
malowany wisior.
Miał być w zieleniach... powstał taki oto :)
Aparat mam jaki mam - myślę jednak, że coś widać.

i notes w naturalnym stylu
jak notes dla Oli to musiał być z zamkiem ;)


jak widać można zameczek odsunąć 
a tam trochę koloru

i wnętrze notesu


Pozdrawiam serdecznie i ogromnie cieszę się z tej wymianki :)
Olu bardzo dziękuję :)





11 komentarzy:

  1. Cudna wymianka. Notes taki spersonalizowany .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak robię notes od A - Z czyli kartonażowo i wiem dla kogo ma być ... to lubię dodać element charakterystyczny dla danej osoby :)

      Usuń
  2. Sowa fajna ale wisior to już szaleństwo!!! Cudowny!!! A spersonalizowany notes Twojego autorstwa i ja posiadam i niezmiennie nie mogę oderwać od niego oczu:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszy, że mój notes nadal cieszy oczy :)

      Usuń
  3. To ja tu jestem szczęściarą! Cudownie jest mieć te wszystkie skarby w zasięgu ręki - podziwiać, podziwiać i podziwiać...
    Pięknie dziękuję raz jeszcze!
    szczęśliwa ja :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Superowe te rzeczy .....Sowa bardzo pomysłowa.....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo i jeżeli nie byłaś u Oli to warto zajrzeć ...

      Usuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)