Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


czwartek, 29 października 2015

Pochwalę się

a co...
Chodzę na zajęcia w pracowni rzeźby, prowadzi je rzeźbiarz Jarosław Urbański. Zajęcia są rewelacyjne.
Jestem zachwycona, że na nie trafiłam ...
Zdjęcia zapożyczłam ze strony Mistrza :) mam nadzieję, że się nie obrazi :)

Oto moja głowa...

Pierwsze zadanie - rzeźbimy twarz . 


i ściągamy z nich formy gipsowe 


Co dalej? Zobaczymy... no przynajmniej ja zobaczę :)




11 komentarzy:

  1. na takie warsztaty to ja bym nie tylko poszła, ale i pofrunęła...:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja ... dowiedziałam sie o nich już w trakcie - chyli po jednym spotkaniu. Poszłam na drugie choć nie byłam pewna czy mnie szef przyjmnie. Okazało się, że bez problemu.
      Jak widać nadrobiłam to pierwsze ... jestem na tym samym etapie tworzenia co wszyscy :)

      Usuń
  2. O! I teraz Zosieńkowa szczeka łupła na podłogę... ;))
    Szczęka leży, a ja nadal podziwiam!
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak moja... gdy zobaczyłam drzewo skrzata :)

      Usuń
  3. Poszukujesz....i dobrze. Pieknie , pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukuję i korzystam z czego się da ... zawsze człówiek się sporo nauczy :)

      Usuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)