Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


środa, 29 lutego 2012

Okienko...

a właściwie "za oknem" - taki był tytuł ostatniej serii ATC na forum Pergaminart-u.
Ja wykonałam takie okienko... widok jest z zewnątrz, do wewnątrz... czyli stoimy na dworze i zaglądamy do kogoś przez okienko ;-)
Obrazek namalowany pastelami suchymi, "szybka" z kalki i rameczka też z kalki... całość można rozłożyć na czynniki pierwsze i oprawić sobie obrazek w prawdziwą szybkę... jeśli taka będzie wola ...
Lubię konwalie w każdej postaci... lubię je postawić sobie na parapecie okna właśnie... w jakims "siwaku" lub wiaderku...

Za  "szybką"


i bez "szybki"


Jak ja się cieszę, że Was tu widzę i komentujecie moje pokazy...


6 komentarzy:

  1. O! Konwalijki! Ani się będą podobać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już tęsknię do konwalii... ten ich zapach! Pięknie namalowane!
    I okienko urocze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż czuję zapach konwalii , śliczne

    OdpowiedzUsuń
  4. :) widzę, że moja siostra już była :) kocham konwalie - PIĘKNIE je zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne konwalie, też je bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)