Terminy warsztatów Paverpol

Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


niedziela, 27 maja 2012

Kartonaż łąkowy...

bo taki łąkowy jest deseń materiału, który zastosowałam tym razem.
Jestem kobietą w słusznym wieku, niestety bez okularów niektórych rzeczy już nie daje rady wykonać ( chociaż nadal czytam ).
Ponieważ moje okulary ciągle leżą w innym miejscu i ciągle ich szukam, wpadłam na pomysł wykonania stosowanego pudełeczka.
W czasie ich używania można je odkładać na wierzch tegoż pudełka a gdy mają wolne ( okulary oczywiście ) można je schować do środka. W ten sposób nasze okulary mają swoje miejsce stałe na biurku.
Muszę pomyśleć jakie pasowałoby mi tutaj i zrobić takie dla siebie również.

 To jest przykładowe, sądzę, że jeżeli będą zamówienia to pojawią się i inne.

Tak oto ono się prezentuje...


I jego wnętrze, wyścielone miękką poduszeczką...


Zobaczcie, okulary świetnie się w nim czuja...


W tej samej tonacji wykonałam też notes...


I jego wnętrze... chyba odwrotnie powinnam wkleić notes i kieszonki, czyli notes powinien być po prawej a kieszonki po lewej ... ale cóż... wkleiłam tak.


A tak wygląda to razem... może być kompletem, ale nie musi...


Pozdrawiam i zapraszam do komentarzy.






25 komentarzy:

  1. Obłędny ten komplecik!!!!Pozdrawiam !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatko cudne prace, jestes wszechstronnie utalentowana!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mówią, ale czy mają rację?

      Usuń
  3. Ten zestaw jest DOSKONAŁY!

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę, zamówień na pewno będzie mnóstwo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszyłabym się, gdyby...ale skoro tak mówisz ...

      Usuń
  5. śliczny komplet, łąkowy wzór bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wzorek i mnie przypadł do gustu

      Usuń
  6. Cudny komplet i deseń, i wykonanie, i pomysł na pudełeczko - a notes - dla leworęcznych...
    Podziwiam, oj podziwiam kartonaż i zazdraszczam przeokropnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no gdyby nie to że przód jednak jest dla praworęcznych... to byłby dla leworęcznych ;-)

      Usuń
  7. Piękny komplet! Bardzo mi się ten łąkowy materiał podoba. U mnie co prawda, pudełeczko służyłoby okularom jedynie w nocy, bo w dzień noszę je stale na nosie :)). Niemniej uważam, że takie pudełeczko to świetny pomysł :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Ci to wyszło, szalenie elegancko, u mnie raczej sielsko, wiejsko. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. super komplecik i mi podoba sie ten wzor, bardzo letni:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł schowka na okulary bardzo fajny i wykonanie pierwsza klasa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. prześliczne.. uwielbiam maki i chabry! pudełko i notatnik wyglądają bardzo profesjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O rety! Jakie to piękne!! Oczu nie mogę oderwać!

    OdpowiedzUsuń
  13. Komplet jest piękny:) Materiał cudowny:) Całość godna zachwytu, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Komplet prezentuje sie doskonalne

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowity materiał, uwielbiam maki.
    Bardzo mi się podoba notesik. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)