Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


poniedziałek, 16 listopada 2015

Pamiętacie

kiedyś zrobiłam trzy maleńkie kołnierzyki.
Miały być cztery, ale czwartego nie zdążyłam wykonać przed wyjazdem ... na którym chciałam je podarować.
No i jak to bywa, jak się nie skończy czegoś od razu to potem ciężko się zabrać. Tak było i tym razem. Taki niedokończony sobie był na wałku ... i żgał mnie w oko.
Dzisiaj kolejny raz mnie podrażnił ... i stwierdziłam przyszedł na ciebie czas...
Jak stwierdziłam, tak wykonałam. Czyli czwarty do kolekcji wykonany ... w zasadzie nie do kolekcji... bo kolekcja już oddana.
Ten sobie poczeka na swój los u mnie.

Tym razem oczywiście komletnie inny ... czerwono - czarny :)



Dla przypomnienia poprzednie wyglądały tak 




No to wałek wolny ... może czas na coś innego :)


4 komentarze:

  1. Ten czarno- czerwony mnie zachwycił!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba, wyszedł lepiej niż sądziłam :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nooo są misterne :) koronka klockowa jest w zasadzie misterna ... chyba, że robiona ze sznura :) a i taką się robi.

      Usuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)