Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


środa, 18 kwietnia 2012

Kolejny kartonaż

ale pierwsze pudełko w tej technice.
I powiem nieskromnie, że nawet mi się podoba.  Sądziłam, ze wyjdzie krzywulec... a tu proszę całkiem zgrabne pudełeczko. Robię postępy w dokładności wykonywania ... i wychodzi na to, że "wypierała się żaba błota...". Już nie będę o niczym mówiła, że to nie dla mnie...
W tym ponurym dniu miałam ochotę na trochę koloru, wybrałam więc takie barwy ( z tego co oczywiście było w domu, bo nadal nie zaopatrzyłam się w papiery do kartonażu0...



Dziękuje ,ze ze mną jesteście... i wpadacie na pogaduchy. Nadal zapraszam serdecznie.

15 komentarzy:

  1. Przybliżyłam sobie i jest jeszcze lepiej...Zajmuj się tym koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo zgrabnie wyszło, a optymistycznych kolorów nigdy za wiele, zwłaszcza na ponurą pogodę

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani, bo ja nie nadążam ani z kartonażem, ani z komentarzem:)))) ale pudełeczko świetne:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kartonaż to jest budowanie od podstaw... czyli od wycięcia tektury, sklejenie itd. Buziaki

      Usuń
  4. Zaglądam po kilka razy dziennie, uwielbiam tu zaglądać, bo wciąż widzę coś pięknego, nowego,
    kłaniam się nisko, masz Kochana ogromne zdolności żeby nie powiedzieć TALENT do wszystkiego.Wszystko co widziałam do tej pory powala mnie na kolana.Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, mi że jesteś i że się podoba. pozrówka

      Usuń
  5. Bardzo ładne pudełko! Świetnie Ci ten kartonaż wychodzi i mam nadzieję, że wkrótce zobaczymy więcej takich prac. Mnie też jakiś czas temu zainteresowała ta technika i zachwyciły prace innych. Skończyło się na ... kupnie kleju i zamiarach :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, od czegoś trza zacząć... klej już masz ;)

      Usuń
  6. Też takie chcę! Taki wesoły płomyczek, bo kolorki ma świetne! No i się nie zgubi na biurku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kartonaz...ty jesteś nie do podrobienia:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Polubiły Cię "papierki" :)
    Świetne pudełeczko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko jako kartonaż... scrapki kompletnie mi nie wychodzą

      Usuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)