Terminy warsztatów Paverpol

Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Wsiąkłam....

jak widać w ten kartonaż...
Nadal nie mam papierów, stąd nadal małe formy.
Ponieważ mam prowadzić zajęcia z kartonażu z moimi studentami na UTW, muszę mieć trochę prac do pokazania. Zaczniemy od notesów.
A jak na razie wszystkie notesy jakie wykonałam "wyszły", więc muszę kolejne wykonać ;)
Oto ten kolejny właśnie...



Oczywiście witam wszystkich pierwszomajowo, i zapraszam do rozmowy w komentarzach... można na tematy różne.


22 komentarze:

  1. Zdecydowanie za daleko mieszkasz Beatko, tyle fajnych rzeczy robisz, a ja z chęcią po nauki bym się do Ciebie wybrała. Pozdrawiam majowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ja mieszkam blisko, to ty chyba za daleko ;)

      Usuń
  2. Już myślałam że napiszesz i zapraszam na pochód :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne notesy. Ciekawa jestem, czy pomalowałaś już wszystkie krzesła, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie szukam odpowiedniego krzesła...

      Usuń
  4. Notesy super, ale ja nadal będę jęczeć o większe zdjęcia, bo na tych to tylko z grubsza coś widać... Może by tak zbliżenie jakieś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem, jeżeli nie zrobię kardynalnych błędów ;)

      Usuń
  5. Swietnie Ci Te notesy wychodzą, ale chciałam zapytać, czy masz czas na sen?

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, bo pięknie Ci wyszły więc nic dziwnego ,że wyszły ;-). Miłego wieczorka, Grzegorz. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grzesiu, fajnie że wpadłeś

      Usuń
  7. są bardzo ładne, wychodzą Ci więc rób dalej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie zrobię ... jakieś kolejne

      Usuń
  8. cudne te twoje kartonowe dzieła ... mam takie pytanie gdzie kupujesz kartony?? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w Bydgoszczy hurtownię... więc po prostu jadę i wybieram

      Usuń
    2. ale ci dobrze ... u mnie nic takiego nie ma niestety

      Usuń
  9. Notes wzorcowy :))) To się studenci będą musieli natrudzić by Tobie dorównać. Formą przypomina mi dawne pamiętniki...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, miał być taki w starym stylu...

      Usuń
  10. Super, studentki będą zachwycone :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda mi się je zarazić kartonażem... powoli mam dość zajęć z pergaminu...

      Usuń
  11. Bardzo ładne, jest co oglądać :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)