Terminy warsztatów Paverpol

Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


środa, 17 kwietnia 2013

Niebiesko

u mnie ponownie za sprawą wstążeczek...
Dwie prace podobne, chociaż nie takie same...
Miały być niezapominajki w czarnych ramkach ... zamówiłam głębokie ramy i...
Miały być czarne, są raczej grafitowe ( myślę, że to akurat nie będzie problemem ).
Myślałam, że skoro głębokie, to z przestrzenią pomiędzy szybą a tłem ... no bo ja matematyk i logiczna jestem ... a tu okazuje się, że głębokie to tylko znaczy gruba rama ;)
Tylko ja się pytam, gdzie ta głębokość w takim razie? Skoro to co pokazujemy jest zaraz za szybą?
Na moje takie ramy powinny być opisane jako gruba rama, a nie jako głęboka rama...
No, ale od czego jest myślenie...
Pomyślałam i sobie tę głębokość zrobiłam... tym sposobem rameczki nadały się do haftu wstążeczkowego - tak jak sobie zaplanowałam...

Oto kolejne dwa obrazki niezapominajkowe...




Spełniając życzenie... większe fotki

Pozdrawiam serdecznie wszystkich... zapraszając do gadulstwa komentarzowego... 



43 komentarze:

  1. Wię-ksze zdjęcia!
    Wię-ksze zdjęcia!
    Wię-ksze zdjęcia!

    Beatko, na tych zdjęciach to nawet nie widać, że to wstążeczki. Myślałam, że coś zmalowałaś. ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ok, poprawię się ... jakoś tak mam z tymi fotkami ;)

      Usuń
    2. No i częściowo to zmalowałam bo tylko kwiecie jest wstążeczkowe :)

      Usuń
  2. Piękne! Aż się prosi o więcej fotek i w większym rozmiarze, by móc w pełni podziwiać...
    A ramki, świetnie sobie z tą głębią poradziłaś!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż musiałam sobie poradzić... bo kupiłam ich więcej, właśnie z przeznaczeniem na wstążki :)

      Usuń
    2. Tutaj już nie wykonam większych... ale postaram się kolejnym razem. Muszę te fotki robić też przed oprawą, bo za szybą i tak nie bardzo widać a i odbicia się pojawiają...

      Usuń
  3. Popieram - Wię-ksze zdjęcia! Na pewno - skoro Twoja - jest to praca interesująca, ale pozwól nacieszyć oko szczegółem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to wkleiłam to co mam... bo innych już nie wykonam :)

      Usuń
    2. Niezapominajki to kwiatki magiczne ... pięknie wyglądają na Twoim klimatycznym, haftowanym obrazie

      Usuń
  4. Śliczne, kocham niezapominajki, tyle dobrych wspomnień :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To podobnie jak ja... bo
      " niezapominajki to są kwiatki z bajki, rosną nad potoczkiem patrzą modrym oczkiem i tak szepcą skromnie..."

      Usuń
  5. Wspaniałe są te niezapominajki. Muszę i ja kiedyś spróbować wstążeczek, chociaż na razie nie mam o tym pojęcia. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Janeczko, ja w zasadzie też nie miałam... też tylko widziałam prace Danusi... a ty z tego co wiem, też możesz je oglądać w realu... więc patrz i do dzieła :)

      Usuń
  6. Ty wiesz, że ja kocham niebieski :) i niezapominajki też kocham!! Cóż mogę powiedzieć wobec tego - cudne są :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się ta oprawa podoba, całość mi się bardzo podoba, może dla tego że bardzo lubię takie zestawienie kolorystyczne, no i niezapominajki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się podoba... i nawet bardziej niż gdy było w głębokiej czerni. Ten grafit jest prawie czarny ale jednak grafitowy...

      Usuń
  8. Przyjrzałam się dokładnie:)są śliczne:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeslicze, ale dawaj kochana wecej zdjec:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więcej? Przecież to maleńkie obrazki... co tu pokazywać? Wszystko widać na tym jednym... tak mi się wydaje :)

      Usuń
  10. Pięknie Beatko, wyszło cudnie. Jesteś zdolna bestia i jeszcze nie raz zaskoczysz, z czego się niezmiernie cieszę. Wstążki jeszcze nie jechały,ale są w samochodzie i jak tylko będzie okazja to dotrą. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia raczej...takie mikroskopijne ;)..Niewiele widać, ale szczerze,... to nie musi być widać i tak wiadomo, że piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już i tak te są większe... na początku były mikroskopijne :)

      Usuń
  12. Kochana świetnie wyglądają!!!
    Myślę, że duety to jest znakomity pomysł :)))
    Matematyk...chichichi... :o)

    Buziole zostawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne! Po prostu - piękne!

    OdpowiedzUsuń
  14. mogłabym Twoje pomysły na hafty tak podziwiać bez końca... Są niezwykłe!

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezwykłości , i mam kilka zaległości do pooglądania u Ciebie. Zapraszam na moje Candy, może zatem coś dla wnuczki? Pozdrawiam cie serdecznie Piecyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Twoim candy biorę już udział a jakże :)

      Usuń
  16. Zjawiskowe są Twoje niezapominajki !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowite te Twoje niezapominajki.

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)