Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


wtorek, 14 stycznia 2014

Dokończyłam...

pracę z poprzednich postów.
Pamiętacie, pokazywałam pracę, którą zaczęłam na zajęciach. Zastanawiałam się czy kończyć, czy nie. Zgodnie twierdziliście - kończyć.
Okazało się, że mieliście rację. Wyszło moim zdaniem fajnie. Warto było posiedzieć przy niej trochę czasu.
Oceńcie sami... bo ja mogę być nieobiektywna :)

Oto dokończona praca z tego postu...


Pozdrawiam serdecznie zaglądających i zapraszam do komentowania :)

22 komentarze:

  1. Wow! podobało mi się tak jak było, ale jak widać - nawet rzeczy doskonałe mogą być doskonalsze :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tamto na pewno nie było doskonałe i to też pewnie nie jest :)

      Usuń
  2. Pięknie, pięknie. Co tu gadać, Beatko,potrafisz wyczarować cuda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Och cudo-dziękuj GÓRZE za dar jaki dostałaś.Za talenty tez trzeba dziękować.Uscisków moc-aga

    OdpowiedzUsuń
  4. pozwolę sobie zostać dłużej wśród obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że skończyłaś :) Wyszło pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz piękna oprawa i będzie cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś pewnie oprawię... na razie nie mam w co :)

      Usuń
  7. efekt przepiękny :)
    oprawiony będzie po prostu śliczny :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest pięknie! Beatko,mas tyle talentów że w kompleksy można wpaść...

    OdpowiedzUsuń
  9. Kwiaty piękne, jednak urody dodał im piękny światłocień tkaniny.
    Super!
    Jeśli rama to jak dla mnie delikatna w brązie lub granacie, żeby nie przyćmiła dzieła.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obraz dokończyłaś przepięknie. Wtedy był śliczny, ale teraz to jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW! Ależ z Ciebie zdolna bestia! Czy jest coś czego nie potrafisz? Chyba nie... może jest coś czego jeszcze nie robiłaś i nie próbowałaś ale mam wrażenie że czego nie dotkniesz- potrafisz.
    Piękna praca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jest sporo takich rzeczy, których nie próbowałam ;)

      Usuń
  12. I znowu, po raz nie wiem który, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)