Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


poniedziałek, 27 stycznia 2014

Obiecany

finał :)
Poskładałam, posklejałam, powiązałam, znitowałam... i oto jest.
Szafa... tak szafa, bo właśnie tak zwą tego rodzaju kartki.
Zacznę od ...

Okładki, na niej znalazła się róża... w koronkach.
Zastanawiałam się czy tutaj umieścić napis, ale doszłam do wniosku, że pozostawię tutaj tylko różę :)


Napis znalazł się wewnątrz, też otoczony koronką. Umieściłam go na drzwiach szafy, bok też ozdobiony został koronką. Na drugiej części kieszonka z kartką na ewentualne życzenia. 
W szafie oczywiście prezent :)


Całość zawiązałam szyfonową wstążką :)


Na tym zdjęciu widać, że kartka nie jest płaska :)


I co warto było czekać ?




19 komentarzy:

  1. Warto, oczywiście, że warto... Piekna koronkowa robota ! aż mnie ochota bierze, żeby coś takiego spróbować ! no ale niestety jeszcze nie teraz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo należysz do cierpliwych... sądząc poi pracach jakie wykonujesz. Więc spokojnie możesz się zabrać za technikę pergaminową :) Jakby co to służę radą :)

      Usuń
  2. Bardzo to pracochłonne, ale efekt wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt bardzo pracochłonne to jest... ale efekt jedyny w swoim rodzaju :)

      Usuń
  3. Warto było - piękna kartka! Napracowałaś się nad nią :)

    PS. Wolę białą kalkę :) Co Twojej niczego nie ujmuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię każdą... a tym razem o kolor mnie poproszono :)

      Usuń
  4. oj tak !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    KonKata

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja myślałam, że te cienkie to będą zakładki, a tu taka niespodzianka. Pięknie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też jestem zaskoczona !
    Też sądziłam, że to będzie rozkładana kartka, typu - tryptyk. Piękna, to mało powiedziane, zapewne będzie dla kogoś wyjątkowego.
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie nie znam osoby której będzie podarowana. Znajoma mnie o nią poprosiła, dla swojej córki.

      Usuń
    2. Dla swojej Mamy jest na pewno wyjątkowa :)

      Usuń
  7. O, ja nawet nie wiedziałam, że się tak kartki-szafy nazywają! Piękna. Powiesić w takiej dobre myśli, czy poskładać w kosteczkę :)
    No piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezent wewnątrz dużo bardziej przyziemny :)
      Ale Twój pomysł z poskładanymi dobrymi myślami zapamiętam :)))

      Usuń
  8. gdyby ludziska były w stanie zapłacić za rękodzieło właściwą cenę - byłabyś milionerką!!!!!!
    w środku powinien być pierścionek z diaaaaamentem, by dorównać misterności tej szafeczki!
    pokusiłaś się by choć w przybliżeniu określić czas jaki został poświęcony tej cudownej pracy???

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)