Terminy warsztatów Paverpol

Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


wtorek, 25 listopada 2014

Coś

jednak robię... ale w zasadzie nadal to co potrzebne na zajęcia.
Trochę to jednak zajmuje czasu... brak go potem na coś innego. Życie :)

Kolejna porcja medalionów


A to niewielka porcja, decu na tkaninie jako elementy do pracy z młodzieżą. Wiem mogliby sami, ale czas nas goni... kiermasz :) A tak zrobią więcej na zajęciach.


No i lepię "pierniki" na choinkę ... niejadalne :)


Przepis na tę świetną masę, która jest pięknie biała mam od Sylwki ... robi się ją szybko i łatwo. Polecam.
Tutaj znajdziecie przepis :)


Pozdrówki BB

14 komentarzy:

  1. Piękne te decu na tkaninie!
    Cudności:)
    A Sylwka tajny przepis ma, mówisz?
    Trza będzie do Sylwki uderzyć:)
    ... a gdzie kiermasz w tym roku...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tajny... opublikowała w poście z grudnia 2013 :)
      Kiermasz mam w GDK, w którym prowadzę zajęcia :)

      Usuń
  2. Fajne medaliony i świetne transfery :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Transferki cudne, aż żal, że wszystkie ( czyt sztuk 4 ) medaliony, zajutowałam na amen ... No i jakie pierniki, jak niejadalne, łobuz jeden z Ciebie i już ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz kształt i foremki te same ;) Zaraz łobuz :)

      Usuń
    2. No jak nie łobuz, napili się człek , już czuje tan smak i aromat a tu trach i zęby połamane ... :)

      Usuń
    3. Niby racja... ale w GDK gdyby wisiały na choince jadalne to moze z godzinę :)

      Usuń
  4. Wow ruszyłaś pełna parą. Medaliony boskie, pierniczki już je widzę przyozdobione i wiszące na choince - hm wspaniały widok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą białe tylko na srebrnych sznureczkach.

      Usuń
  5. hmmm. ... nie mogę znaleźć przepisu na te niejadalne pieerniczki tzn na tą świetną masę. Bo bardzo ładnie to wygląda i muszę spróbować. moje dziecko zjada mi prawdziwe pierniki a ja nie mogę na to pozwolić:)

    OdpowiedzUsuń