Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


wtorek, 4 listopada 2014

Kolejny transfer

bo podobno i to nazywa się transferem. Czyli przeniesienie motywu na tkaninę za pomocą decu. Moim zdaniem to raczej decu... ale ja sie nie znam.
Kolejna propozycja dla moich studentek UTW. Medalion ozdobiony tym razem motywem z serwetki naklejonym na len. Trochę potem to podmalowałam, podtuszowałam i jest.
Motyw świąteczny mam tylko ten, stąd akurat taki medalion. Zresztą lubię ten motyw.

Tym razem medalion w kolorze :)


Poprzedni z transferem w świetle dnia.


i razem... wespół w zespół :)


Pozdrawiam :)

1 komentarz:

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)