Terminy warsztatów Paverpol

Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


poniedziałek, 3 marca 2014

Dzisiejszy dzień

minął pod znakiem bólu głowy... Niemal cały dzień!
Dopiero wieczorem nagle minął... i wtedy po prostu musiałam coś wykonać! W zasadzie nagle wstałam od stołu rozłożyłam pastele i zaczęłam :)
Powstał mały obraz ( 22 x 32 cm )... sama zaskoczona jestem kolorystyką tej pracy...

"Taniec"


Pozdrawiam wieczorową porą :)

20 komentarzy:

  1. Jesteś prawdziwą artystka,...co do bólu głowy to własnie musiałam wziąc tabletkei chyba pójdę się polozyć bo glowa mi peka z bolu...do uslyszenia w lepszej formie..

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwa wizja i misja. Obraz jak z Toulouse Lautrecka. Piękny i energetyczny.
    Mnie relacje polityczne też doprowadziły do bólu głowy.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś wspaniałego. Ile emocji. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny:) Chyle czola przed Toba, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ruch,lekkość,piękno i delikatność...tak to widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny obrazek zrodził ten Twój ból głowy, niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  7. Spowita we wstążki i ulotna, piękna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogłabym tutaj skopiować komentarz Trilli - dokładnie to samo pomyślałam patrząc na ten obraz :)). Piękny jest!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne, wspaniale uchwyciłaś taniec

    OdpowiedzUsuń
  10. Czuję ten ruch i delikatnośc. Przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dynamizm aż kipi. Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem tańcem ...przepiękny temat, prawdziwie oddana lekkość ruchu ... marzenie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Te pociągnięcia pasteli takie zdecydowane, bez zawahania, każde coś wyraża, masz niesamowitą lekkość w przenoszeniu emocji na kreskę. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Taniec na ból głowy? Wyśmienicie, no i dobrze, ze nie "z gwiazdami" :))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny, jeśli takie dzieła tworzysz po bólu głowy to strach pomyśleć co będzie jak cię głowa dłużej boleć nie będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję wszystkim... myślę, że to po prostu była radośc, że przestała boleć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna baletnica... nie było mnie tu kilka dni.. a tu takie cuda :) !!

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)