Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


czwartek, 13 września 2012

Coś innego

nie paverpol. Bo jeszcze trochę i pomyślicie, że już nic innego nie robię. Fakt mało robię innego ale bywa, że tak.
Tym razem pomysł na prezent zdjęciowy. Zresztą pomysł nie mój, tylko podpatrzony u Asi , mojej guru od kartonażu. Gdyby nie ona, nigdy bym nic w tej dziedzinie nie poczyniła... bo to przecież "nie dla mnie" jak sama mówiłam niedawno.

Oto kartonażowa przenośna rameczka na zdjęcia.
Zamknięta - można w ramkę włożyć fajny napis albo małą fotkę.


Otwarta


Z przykładowymi fotkami


Pozdrawiam serdecznie 

15 komentarzy:

  1. Świetna jest ta ramka! Bardzo mi się podoba :). No i nawet bez zdjęć (które przecież można wymieniać w zależności od nastroju) może stanowić bardzo ładną dekorację :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak oczywiście, że można te są przykładowe, aby pokazać jak to wygląda ze zdjęciami. Mogę też wykonać w dowolnym rozmiarze...

      Usuń
  2. prześliczna ta kartonazowa rameczka ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny pomysł na prezent. Lubię prace,które są bardzo praktyczne. Masz, Beatko pomyślunek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu mnie się też podoba... ale pomysł nie jest mój o czym piszę powyżej

      Usuń
  4. oj Beatko, Twoja kreatywność aż mnie zawstydza

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapciochy poniżej mnie rozczuliły:)A karteczka bardzo pomysłowa i perfekcyjnie wykonana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, one zdaje się, że tylko do rozczulania się nadają, ale dobrze... może kolejne będą do noszenia ;-)

      Usuń
  6. Przepięknie:)
    Ślę ciepłe wrześniowe pozdrowienia z uśmiechem serca*
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się podoba nawet bez fotografii :)))

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)