Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


wtorek, 18 września 2012

Jesień w domu,

 w lesie, na łące i w ogrodzie...

Przyszła jesień, czas zbiorów, suszenia ziół... swoje wysuszone zamknęłam w takich oto słoikach... Każdy ma inny kształt, stąd wiem jakie ziółko w nim siedzi...



A to moje ulubione drzewa, też powoli zółkną im liście...


Owoce głogu, pięknie wybarwione...


Dzikie jabłka, na jabłoni w lesie...


Konie pasące się na łące... cieszą się jeszcze w miarę zieloną trawą...


Słoneczniki kolorowe, 


I te żółte jak słońce... wspomnienie lata


Begonie jeszcze pięknie kwitną... 




Turki posiane w pniu drzewa... barwią się w jesiennym słońcu...


Kasztany ... to na pewno jesień...


Niebieskie winogrona... jeszcze kwaśne, ale już niedługo...



A na koniec niespodzianka dla tych co wytrwali... właśnie dzisiaj zakwitł w moim ogrodzie...


Aż się prosi aby w tym własnie poście znalazło się zaproszenie do Romy rozdaje piękne cukierasy, zobaczcie sami...



Pozdrawiam serdecznie...




11 komentarzy:

  1. ajjj...piękne widoki....i sa też konisie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatni akcent na pożegnanie lata na ostatnim zdjęciu? Mam nadzieję, że jesień będzie taka jak dzisiejszy dzień - słoneczna i pogodna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ten mak, zakwitł dzisiaj, chyba na pożegnanie lata właśnie... stąd taki mój dzisiejszy post :-)

      Usuń
  3. Piękną jesień pokazałaś, Beatko. Ale już zdjęcie brzóz wprawiło mnie w ogromny zachwyt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, brzozy... kiedyś jedna uratowała mi życie...

      Usuń
  4. zdjecia są porzepiękne a te słoneczniki wprost ubówstwiam pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesień jest jednak piękna, ładne zdjęcia, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesień jest piękna :) i w realu i na Twoich zdjęciach, pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ta nasza jesień a szczególnie słoneczniki moje ulubione a i maczek chce ją zobaczyć - jaki ciekawski miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  8. uff, ostatnio tak pędziłam że nie zauważyłam - to już początek jesieni
    dziękuję, twoje zdjęcia w bardzo miły sposób włączyły lekkie hamowanie ;)))

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)