Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


niedziela, 16 września 2012

Jak się powiedziało A...

i zrobiło domek .. to nie ma się wyjścia i trza to B też powiedzieć.
Czyli mebluję się ... powoli, powoli ale jakoś idzie.



Na początek stół i 4 krzesła, coby było na czym zjeść obiadek ;-) , jak przyniosłam Zuzi, padło pytanie, a dywan?



I łóżko, przecież spać też trzeba ...


Co dalej nie wiem... tzn wiem szafa by się przydała, biurko jakieś na ten przykład, jakiś wypoczynek może... 

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam



13 komentarzy:

  1. Beatko, domek i mebelki pierwszorzędne :)

    OdpowiedzUsuń

  2. Mebelki eleganckie! Lale mogą czuć się dumne :-)
    A co zrobisz, jak lalki będą chciały wziąć prysznic, albo skorzystać z toalety?? ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko im nie podpowiadaj... a ja im nie pokażę, że mogą chcieć i tego wyposażenia ;-))))

      Usuń
    2. Wierzę w Zuzkę ;-DD

      Usuń
  3. Taka Babcia to skarb! I niczym kobieta pracująca żadnej pracy się nie boi... i dom wybuduje i meble zrobi :)
    Wspaniały domek dla Wnuczki wyszykowałaś. Czekam na dalsze wyposażenie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zapomnij kuchni co by sobie ten obiadek przygotowały ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kuchnią będzie ciężko... szafki mam robić? na razie Zuzia nic o niej nie wspomina... a ja jej nie będę podpowiadała o nie !

      Usuń
    2. Jedna szafka i lodówka otwierana a reszta namalowana.

      Piekarnik też powinien być otwieramy ;-P

      Usuń
  5. Świetne są te mebelki - bardzo mi się podobają! Szafę jednak koniecznie musisz dorobić, bo gdzie lalki mają trzymać swoje stroje? ;)) Już jestem ciekawa kolejnych mebelków :).

    OdpowiedzUsuń
  6. A potem jeszcze ubrana do tych szaf no i konieczne zastawa słołowa :-)))

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)