Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


poniedziałek, 17 września 2012

Tapicerowane

meble...
Tym razem powstały elementy tapicerowane, miękkie ... wyposażenia domu.
W końcu lale nie mogą cięgle na twardym ? Pupy będą bolały jak nic!
W godzinach wieczorowo - nocnych powstały: skrzynia - która może robić za siedzisko, kanapa, materac na łóżko... do tego powstało lustro, bo przecież jak się ubrać np na bal nie mając lustra?
Na dzisiejszy dzień Lale Zuzi mogą:
- się najeść ( stół, krzesła )
- od biedy się wyspać ( łóżko mają z materacem, ale nie mają pościeli ;-) )
 -odpocząć ( kanapa)
 -schować cosik ( skrzynia )
- i podziwiać swoją urodę ( lustro )...

Oto meble tapicerowane... i ważny dla kobiet i nie tylko element wyposażenia domu lustro!


Pozdrawiam i na razie dobrze się bawię wyposażając dom... teraz będzie chyba przerwa... bo w końcu nie mogę ciągle się bawić!

28 komentarzy:

  1. Ależ cudeńka zrobiłaś :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczynam zazdrościć Zuzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobieto - wtopiłas na całego. Myślałaś, że zrobisz Zuzce domek i będzie się cieszyć a tu nie ma tak letko trza dom umeblować. :) Ciekawa jestem jednak czy w tym domu będą mieszkały lalki, czy może koniki?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wtopiłam jak nic... lalki będą... konie mają stajnię Aniu... nie wiesz o tym? Ja też chyba nie do końca wiedziałam, bo naiwnie mówię do Zuzi.... a może na dole koniki? ( nie trzeba by meblować ) - a Zuzia na to "Babciu, konie w domu?"

      Usuń
    2. no patrz a ja myślałam, że ona konie to wszędzie może :D

      Usuń
    3. A stajnię też już robiłaś????

      Usuń
  4. Dom się pomału mebluje, nie wszystko od razu! Wiem coś o tym, od pięciu lat mieszkam wciąż w warunkach już może nie budowlanych, ale wciąż nie wykończonych... I nie do końca umeblowanych :) Jeśli lale i Zuza rozsądnymi pannami są, to zrozumieją i cierpliwie poczekają na resztę umeblowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne mebelki wszystkie mała pewnie zachwycona jeszcze musisz uszyc kołderke i podusie hehhe pozdrawiam cipeluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No muszę ... bez dwóch zdań

      Usuń
    2. a to ja na efekty teraz czekam hihi pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  6. Ale jesteś cudowną babcią. Śliczne te mebelki porobiłaś.Już widzę uśmiech Zuzi.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uśmiech jest ale dzisiaj pojawiło się pytanie... rano! Co dzisiaj mi dasz? A tu babcia zamiast robić poszła spać...

      Usuń
  7. Cudnie, pamiętam te czasy kiedy sama na ZPT robiłam mebelki :)
    Teraz jeszcze pościel a potem coś się wymyśli jeszcze ;))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektórzy mówią, że dziecinne zabawy dorosłych to infantylizm. Pojęcia nie mają o niczym! Baw się dobrze, mebelki perfekcyjne :))).

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakby to powiedziała moja koleżanka: ALE CZAD!

    OdpowiedzUsuń
  10. No to teraz, droga babciu, nie licz na to,ze szybko się z tym uporasz. Wierzę w Twoją inwencję twórczą, ale Zuzi wyobraźnię też.Slcznie to wszystko obmyśliłas. Trzymaj się dzielnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby jej wyobraźnia nie przerosła moich możliwości

      Usuń
  11. Baw się dalej!! Cudnie Ci to wychodzi :-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)