Terminy warsztatów Paverpol

Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


środa, 30 stycznia 2013

Dwie... czarne

pozłocone akrylem, w kolorze starego złota.
Obydwie to kobiety ... nie należące do tzw "grzecznych", a czy są grzeszne? Nie... po prostu czarujące...
Kogo chcą sobą oczarować? Jak myślicie?

Pierwsza odziana w same koronki ( nie pokazywać dzieciom ;) nie ma bielizny! )





Druga w zasadzie kompletnie ubrana... a jednak czaruje... i tę pracę dokładam do rozdawajki





Pozdrawiam i ciągle zapraszam na moją rozdawajkę  


35 komentarzy:

  1. Dwie...czarne i dwie...niezwykłe. To nie one a Ty czarujesz swoimi pracami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ... takie komentarze dają mi motywację ...

      Usuń
  2. sliczne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuda, cuda, cuda... obie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, bo jedna z nich ma szanse być u Ciebie :)

      Usuń
  4. Niezwykłe!
    Może szczęście dopisze mi w rozdawajce...

    OdpowiedzUsuń
  5. Liczę że wygram tym bardziej że takie cudo dołączyłaś :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. o jacie... one tajemnicze takie... cudne!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że się podobają... skoro jedną dałam do rozdawajki :)

      Usuń
  7. Hmm... bardzo seksownie zamotane:)), ale czaru i wdzięku im nie brakuje.
    Dzieciom bezwzględnie nie pokazywać:)))
    To już jutro? :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jutro? 19.02! Jeszcze trochę dojdzie różności ;)

      Usuń
    2. Jutro to ja :))) Czyli może Ty:))
      A na Twoje cuda czekam bardzo niecierpliwie:)))

      Usuń
    3. Bardzo bym chciała być tą wybraną u Ciebie!

      Usuń
  8. Mam nadzieję, że mi się poszczęści w Twojej zabawie :) Bo panna czarująca (obie zresztą), a i reszta prezentów bardzo atrakcyjna :)

    Widzę, że wiosnę zaklinasz nowym, kwiatowym tłem bloga :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie zaklinam... ale kolor mi bardzo był już potrzebny :)))

      Usuń
  9. Moim zdaniem urok kobiety tkwi w jej tajemniczości:)Bardzo zmysłowe kobietki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mówią... kobieta to tajemnica...

      Usuń
  10. Znakomite, a ten Michael kilka postów niżej swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zmysłowe kobietki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza, chyba przez koronkę kojarzy mi się z dostojna Włoszką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę za frywolna jak na dostojną ;)

      Usuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)