Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


wtorek, 8 stycznia 2013

Ogłaszam

zabawę.
Dawno temu wzięłam udział w zabawie "podaj dalej" u Trilli.
Dzisiaj dostałam tę piękną czapkę w niesamowitym kolorze Burgunda. Jest przepiękna, po prostu - chociaż ja z czapkami na bakier jestem ... ale jak kiedyś pisałam u Uli, że może jest w stanie przekonać mnie do czapek ... i jak będzie zobaczymy :) Jedno jest pewne podoba mi się ta czapka baaardzo, a ja w niej? Oj to już inna "broszka" ;)


Oto rzeczona, jeżeli chcecie zobaczyć ją w lepszym świetle to zapraszam do Uli...


Zabawa polega na podaj dalej, więc dziś ogłaszam taką zabawę u siebie oto zasady 

1. Musisz posiadać blog.
2. Pierwsze 3 osoby, które umieszczą pod tym wpisem komentarz, w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymają ode mnie mały ręcznie robiony upominek. Upominek wyślę w ciągu 365 dni.
3. Osoba zgłaszająca się organizuje taka samą zabawę  u siebie i daje szansę trzem osobom na prezent wykonany przez siebie.
4. Każdy blogowicz może 3 razy uczestniczyć w takiej zabawie.

ZAPRASZAM
Są chętni?



21 komentarzy:

  1. chętni są - ależ miałam fart - chyba pierwsza jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chętnie wezmę udział w tej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to czekam jeszcze tylko na jedna osobę :-) nie sądziłam, że to tak błyskawicznie pójdzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. No fakt Aniu - nie sądziłam ,że to tak błyskawicznie pójdzie.

      Usuń
  5. fajna czapka, widziałam ją u Trilli:) już się bawię w podaj dalej, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję że przekonasz się do noszenia czapek.Spieszyłam się troszkę z Twoim upominkiem,bo w końcu zima się zaczęła ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Tobie, że jak sobie na nią patrzę, a leży sobie obok, to mam szansę ;)

      Usuń
  7. Beatko, proszę organizować konkursy po 16-ej, bo wtedy dopiero mam dojście do komputera. Jak to dobrze, że mam tyle upominków od Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Postaram się pamiętać... ale w życiu nie myślałam, że to tak szybko pójdzie

      Usuń
  8. A ja przespałam i cooooo?
    A co mi tam , może kiedyś się uda:)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ech... Ostatnich gryzą psy :-(

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej Beatko jakich zaległości ja sobie narobiłam, ja leczyłam swojego lenia a u Ciebie tyle się dzieje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem, po cichutku, że u mnie też był i się gościł niebywale...

      Usuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)