Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


środa, 6 lutego 2013

Na forum

Pergaminowa Pasja mamy wyzwanie kartonażowe, w którym należy wykonać " notesik w wersji mini "... czyli z takimi najmniejszymi bloczkami karteczek.
Myślałam, czy ozdabiać je dodatkowo... ale postanowiłam je zostawić tylko oklejone. Zastosowałam jedynie zapięcie pomysłu Alinki ... muszę tylko jeszcze sobie kupić czarną gumkę... bo nie zawsze ta biała wygląda najlepiej :)

Wykonałam dziś takie trzy mini... np w tym w brązach mogłaby być czarna, jak kupię to wymienię. 



te koraliki nie są takie czerwone jak na fotce...


Taki notesik zostanie dołączony do rozdawajki. Wykonam go  po losowaniu.

Niniejszym nadal zapraszam na moją rozdawajkę .

17 komentarzy:

  1. takie notesiki musza byc bardzo poreczne do torebeczki:))śliczne:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie dlatego nie ozdabiam ich dodatkowo aby były...

      Usuń
  2. Beatko, ogromnie się cieszę i dziękuję za udział w wyzwaniu. Notesiki są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie wymiary mają w realu??????są extra:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szalejesz kobieto - co rusz to coś nowego!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuzia ostatnio usiadła obok mnie jak malowałam kamienie i mówi do siebie tak - " Boże niech ta moja babcia nie będzie taka zdolna...bo ja już nie mogę wytrzymać" ;)))

      Usuń
  5. Bardzo elegancko wyglądają :))
    Pięknie !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajowe - w damskiej torebce na zapiski lub listy zakupów,jak zwykle pomysłów tysiąc. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zapiski to może tak... na listę zakupów to trochę chyba za małe... przynajmniej na moją listę ;))

      Usuń
  7. Każdy dzień zaczynam od wizyty w Artystycznym Bohaczykowie, oglądam i cieszę się,że mogę tu zawitać! Jesteś bardzo optymistyczną i bardzo uzdolnioną osobą.Niekiedy zostawiam komentarz, bo co by nie napisać , to i tak za mało.Podziwiam Twoją wszechstronność i talent. Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale urosłam...dziękuję normalnie dodałaś mi skrzydeł :)

      Usuń
  8. śliczne, najbardziej podoba mi się ten z fioletowym kwiatem

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne wszytko ... a pomysł z zapięciem super pozdrawiam ciepluteńko ..

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)