Terminy warsztatów Paverpol

Warsztaty - Niechorz, czyli w Bohaczykowie w każdej znanej mi dziedzinie rękodzieła, a znam ponad 30, liczyłam ostatnio.
Chętnie poprowadzę warsztaty w miejscu Waszego zamieszkania.


niedziela, 10 marca 2013

Ogłaszam wyniki

błyskawicznego rozdawnictwa jajecznego...
Chętnych spisałam odręcznie na kartce, kartkę pocięłam rękodzielnie na paseczki.  Każdy paseczek zwinęłam w rulonik. Ruloniki wsypałam do pojemniczka w kwiatki ( na przekór zimie )...


Pomieszałam, energicznie potrząsając rzeczonym i ...
Niniejszym proszę państwa ogłaszam, że jakieś jajo mojej produkcji poleci do...


oto dowód...


Gosiu... poproszę o adres, najlepiej do wtorku bo w ten dzień i tak polecę na pocztę :)
Dziękuję za Wasz udział w moim rozdawnictwie jaj :)
Pozdrawiam...

9 komentarzy:

  1. Gratuluje Gosi, a Tobie dziekuje za fajna zabawe:) POzdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spuszczam nos na kwintę ;)...Gratuluję szczęśliwej wybrance !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Zwyciężczyni. No to nie ma wyjścia - muszę wyjąć powerpol i zacząć samoróbkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeden dzień człowiek nie zagląda a tu takie niespodzianki :)). Zaraz napiszę :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Gosiu, :D ... skoro tak to idę stać w innej kolejce :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Gosi jest po prostu szczęściara;-)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie. Cieszę się, że jesteś. Dziękuję za każde słowo tutaj pozostawione :)